COMENCEM LES ACTIVITATS PRESENCIALS DEL PROJECTE ENTORN 20-21

Avui hem realitzat la primera activitat presencial del Projecte entorn 2020-2021.

Hem començat amb els alumnes de 6è de l’escola Galceran de Pinós de Bagà. Al llarg d’aquests propers dies també anirem amb els alumnes de 5è de l’escola de Gironella, el grup dels grans de l’escola Lillet  a Güell de la Pobla de Lillet i acabarem aquesta primera activitat amb el grup dels grans de l’escola d’Olvan.

En aquesta primera sessió  marquem l’itinerari que prèviament han dissenyat a l’escola amb el programa Land. Creem la ruta i la guardem per utilitzar-la com a guia el dia de la sortida. També fem una pràctica per veure com funciona el GPS amagant i buscant objectes. I practiquem amb les càmeres de fotos i de vídeo per així poder-les utilitzar de la millor manera quan anem a fer els diferents itineraris dissenyats.

IMATGES ENTORN 1 CURS 20-21

CLICA DAMUNT LA IMATGE PER VEURE-LES TOTES

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *