CLOENDA ENTORN

Aquest dimecres dia 12 de juny hem realitzat una trobada de cloenda del projecte entorn amb tots els alumnes que hi han participat. Els alumnes de 5è de l’escola de Gironella, els de cicle superior de l’escola d’Olvan i l’escola Lillet a Güell de la Pobla de Lillet i els alumnes de 6è de l’escola Galceran de Pinós de Bagà.

Aquesta trobada s’ha fet a Sant Marc, a Gironella. Un cop han arribat tots els alumnes hem fet un esmorzar conjunt. Després per grups amb alumnes de diferents escoles hem fet una activitat d’orientació per les roques de Sant Marc. Finalment hem dinat tots junts i s’ha fet la tornada a les diferents poblacions.

Hem pogut gaudir de l’entorn, el dia i els companys de les diferents escoles.