BOLETS AL BOSC DE LES COMES

Seguim amb més bolets, aquesta vegada  a l’altra punta de comarca, a Puig-reig. Amb els alumnes de 1r i 2n de l’escola Sant Martí.

Al matí vam haver de caminar una bona estona per arribar fins al bosc de les Comes, més enllà de Periques. Vam esmorzar i ens vam posar a buscar bolets. Al començament ens va costar de trobar-ne però després, a la zona més obaga, en vam poder trobar uns quants.

A la tarda vam parlar de que és un bolet, de les seves parts, dels tipus de bolets i de si són comestibles o no. Els vam poder observar i fotografiar amb lupes binoculars i el Dino-Lite.

Aquí en podeu veure algunes imatges: