BERGUEDÀ O BAIX LLOBREGAT?

Aquesta setmana, de casualitat, els dos centres que ens han visitat són d’Esparreguera. Així doncs, hem estat tota la setmana entre esparreguerins i esparreguerines.

A principi de setmana ha sigut el torn dels alumnes de 2n d’ESO de l’escola cooperativa El Puig.

Tot i venir 3 dies, aquest tres dies han donat per molt. Dilluns per visitar les fonts del Llobregat, Sant Vicenç de Rus i els jardins Artigas de la Pobla de Lillet. Dimarts per dedicar-nos tot el dia al riu Llobregat sense haver de moure’ns de l’alberg i dimecres per visitar Bagà i gaudir d’una estona lliure per aquesta vila de l’Alt Berguedà.

Podeu consultar el recull d’imatges de l’estada aquí.

A partir de dimecres els hi han agafat el relleu els alumnes de 3r de primària de l’escola Roques Blaves.

Després d’un primer dia força “primaveral”, el sol se’ns ha amagat una mica. Això no ha sigut impediment per poder fer totes aquelles activitats previstes en la trobada de coordinació.

Dimecres, com uns campions, vam pujar a la cova de la Tuta i visitar les Fonts del Llobregat a Castellar de n’Hug.

Dijous va tocar posar-se les botes perquè aquesta és la millor manera de poder investigar el riu Llobregat.

Finalment, divendres, va ser el moment de fer una descoberta del bosc de la Sala per conèixer aquells animals i plantes que hi habiten.