AIGUA, AIGUA I MÉS AIGUA

Aigua, aigua i més aigua!!!! Quina setmana! Després de les fortes pluges del cap de setmana a Castellar de n’Hug sortia aigua per tot arreu. I com no podia ser menys les Fonts estaven en la seva màxima esplanador. Brutals!!! Tant espectaculars que no hi vam poder accedir per l’acumulació d’aigua que hi havia en alguns trams del camí.

A començament de setmana vam tenir els alumnes de la ZER Narieda ( Organyà, Peramola i Coll de Nargó).  El primer dia tot i poder anar a la Tuta no vam poder accedir a les Fonts. Però hi vam tornar el dimecres, canviant l’activitat de descoberta del bosc de la Sala per poder anar a les fonts del Llobregat. I el dimarts ens vam trobar un riu com poques vegades. Amb un cabal que ens va impedir poder-hi entrar.

(Fotografies fetes per la ZER Narieda)

La setmana va continuar amb els alumnes de l’cicle mitjà de l’IE Ramona Calvet de Castellterçol. Que també van poder gaudir d’unes fonts en els seus màxims d’aigua. Però si hi ha molta aigua a les fonts… el riu també va a tope. I això és el que ens vam trobar el dijous. A més a més la pluja també ens va voler acompanyar. Va ser un dia passat per aigua!

(Fotografies fetes per l’IE Ramona Calvet)