ACTIVITAT DE RASTRES

Aquest dimarts vam anar a fer una activitat de rastres amb els alumnes de l’escola L’Albiol de Sant Julià de Cerdanyola (ZER Alt Berguedà).

Per fer aqueta activitat, amb tots els alumnes de l’escola, vam anar on hi tenen l’estació de seguiment de biodiversitat, on des de fa un temps hi realitzen un projecte de ciències.

En aquest cas vam fer una activitat d’identificació de rastres d’animals. Vam trobar petjades, excrements, restes de menjar, macarulles… Tot això ho vam fotografiar i ho vam recollir en un quadern. També vam posar una càmera de fototrampeig per poder veure els animals que viuen  per l’estació de seguiment de biodiversitat o als voltants.