1a SESSIÓ DEL PROJECTE ENTORN 22-23

La setmana passada vam començar les activitats presencials del projecte “Coneix l’entorn del meu poble”  2022-2023.

Els primers a fer l’activitat van ser els alumnes de 5è de l’escola de Gironella.  I acabarem aquesta primera activitat amb els alumnes de 6è de l’escola Galceran de Pinós de Bagà.

En aquesta primera sessió  vam marcar l’itinerari que prèviament havien pensat a l’escola amb el programa Land. Vam crear el track i el vam guardar per utilitzar-lo com a guia el dia de la sortida. També vam fer una pràctica per veure com funciona el GPS amagant i buscant objectes. I vam practicar amb les càmeres de fotos i de vídeo per així poder-les utilitzar de la millor manera quan anem a fer els diferents itineraris dissenyats.

IMATGES ENTORN 1 CURS 22-23

CLICA DAMUNT LA IMATGE PER VEURE'N MÉS