Hola companys i companyes,
Confiem i desitgem que malgrat la complexitat de la situació actual estigueu bé i gaudiu de salut.
Com a criteri compartit per tots els camps i entorns d’aprenentatge, aquells centres que hagin hagut d’anul·lar la seva estada al CdA com a conseqüència del confinament a causa del Covid-19, gaudiran de prioritat en la inscripció del curs vinent, si així ho desitgen i ho sol·liciten durant el període de preinscripció que s’obrirà del 15 al 31 de maig. Igualment també per aquelles activitats d’un dia o projectes compartits que s’hagin trobat en la mateixa situació. Resta en mans de cada centre valorar la idoneïtat d’aquesta proposta.
Esperem, més endavant, poder tenir uns criteris d’actuació conjunta per a tots els CdA i EdA i poder donar una resposta única i compartida a tots als centres respecte la situació actual. Fins a dia d’avui ens hem de remetre al document “Orientacions referents al tercer trimestre per als serveis educatius a causa del tancament dels centres educatius pel coronavirus“
Estem amatents a les resolucions i notes informatives que rebem de la Direcció dels Serveis Territorials de la Catalunya Central.


