ACTIVITAT 3 PROJECTE ENTORN

Amb les i els  alumnes de cicle superior de l’escola Sant Llorenç de Guardiola de Berguedà hem començat la tercera activitat del projecte entorn. Hem seguit també amb cicle superior, de l’escola Princesa Làscaris de Casserres.

Durant la setmana del 17 al 21 de febrer hem continuat amb les i els alumnes de 5è de l’escola de Gironella i els de cicle superior de l’escola Gira-sol de Montmajor.

I el dilluns 24 de febrer hem acabat l’activitat amb els i les alumnes de 6è de l’escola Galceran de Pinós de Bagà.

En aquesta activitat fem 3 tasques rotatives de manera que tots els grups facin totes les tasques.

• Edició i publicació d’un vídeo de l’itinerari.
  • GPS: edició de track i waypoints i publicació en un mapa de Google i a Wikiloc.
  • Descripció i fotografies de l’itinerari.