Programa Internacional Erasmus+

PROGRAMES INTERNACIONALS
Erasmus+ (KA1, KA2 i e-Twinning)
ERASMUS+ (2014-2020) Espai  eTWINNING

Erasmus +

La Comissió Europea ha proposat per al període 2014-2020 el programa Erasmus + (Programa europeu per a l’Educació Formació Professional, Joventut i Esport). + info (esp)
Aquest programa substituirà el Comènius actuals. + info +info(esp)

Vídeo de presentació Erasmus

Informació Erasmus+ a l’XTEC

Què és eTwinnig?  (Albert Vitrià. CRP Badalona – 24 de febrer de 2016)

Presentació Erasmus (Albert Vitrià. CRP Badalona – 13 de gener de 2015)

Presentació Erasmus  (Albert Vitrià. CRP Santa Coloma Gramenet – 25 de novembre 2015)

School EducationGateway – web de suport als programes europeus (tutorial d’ús aquí)

Altres enllaços d’interès:

OAPEE (Organismo Autónomo Programas Educativos Europeos)

Servei de llengües Bloc del Servei de Llengües del Departament d’Ensenyament

CIREL Centre d’innovació i recerca educatives en llengües

CONVOCATÒRIA I FORMULARIS

Convocatòria Erasmus+

Instruccions i manuals

Sol·licitud PIC (erasmus +)

Acció KA1

Mobilitat de les persones en l’àmbit de l’educació, la formació i la joventut: 2 de febrer de 2016 (fins a les 12  del migdia, hora de Brussel·les)

Formularis sol·licitud KA1 i orientacions (El lliurament de la documentació serà totalment en línia)

– Per fer la sol·licitud els centres han de comptar amb el codi PIC
– La demanda de formació de professorat no l’han de fer els docents individualment, l’ha de fer el propi
centre i pot estar basada en projectes PILE, PMQCE…
– Per sol·licitar mobilitat d’alumnes de CFGS cal tenir la Carta Erasmus com a centre. Aquest requisit no
_es necessari pels alumnes de CFGM

Acció KA2

Associacions estratègiques: 31 de març del 2016  (fins a les 12  del migdia, hora de Brussel·les)

Formulari KA2 i orientacions (El lliurament de la documentació serà totalment en línia)

* Es poden formular consultes a la Comissió Europea, en relació al PIC, URF i formularis electrònics a través del correu electrònic:   EAC-business-helpdesk@ec.europa.eu .

• FORMACIÓ RELACIONADA AMB PROJECTES ERASMUS +  (Curs 2015-2016)

Formació adreçada als centres sol·licitants d’un projecte Erasmus+ 2016 (Sector escolar i d’adults) 9000030542
Inscripció fins el proper 27 setembre. 1ª sessió: 6 de novembre;

Formació per la coordinació de projectes internacionals Erasmus+ 2015 (Sector escolar i d’adults) 9000040542
Inscripció  fins el proper 27 setembre. (dues persones per centre) 1a sessió: 29 de setembre