Vols inscriure’t a Badalona batec?

El projecte Badalona batec està adreçat a famílies, alumnes i docents i consisteix en realitzar una activat extraescolar educativa, artística, musical i gratuïta fora d’horari lectiu. Un taller on aprendrem a tocar diferents ritmes i instruments de percussió de la cultura musical brasilera.

INSCRIPCIÓ

Informació sobre el projecte Badalona batec

Consisteix en realitzar una activat extraescolar educativa artística musical i gratuïta fora d’horari lectiu. Un taller on aprendrem a tocar diferents ritmes i instruments de percussió de la cultura musical brasilera. Ens basarem en ritmes com el ‘samba-reggae’, de Salvador de Badia i el ‘samba enredo’, de Rio de Janeiro. Passarem per diferents instruments com el surdo (tambor greu), la caixa, el repenique, el tamborim, l’agogo i el shaker. Aplicarem coreografies en les cançons que tocarem, treballant així la nostra coordinació. Mitjançant la percussió s’estimula el pensament creatiu i s’ajuda a la cooperació entre els participants demostrant l’efecte del treball individual dins d’un grup. Una plataforma perfecta per conèixer el poder del treball conjunt amb un objectiu comú. Trencar barreres i generar noves connexions amb una comunicació no verbal. La música és un llenguatge universal que no discrimina el ser, en cap de les seves formes ni ideologies. Un llenguatge universal que transcendeix més enllà de les coses personals, organitzatives o culturals.
Inici de les sessions a partir del 6 de novembre.