Tastets formatius per als docents de Badalona

Els tastets formatius són sessions breus (generalment d’una hora de durada) per a tractar temes molts concrets. Es pretén que els i les assistents adquireixin uns coneixements bàsics que els permetin seguir avançant autònomament en el tema tractat.

Des del CRP Ciutat de Badalona us volem  oferir la possibilitat de gaudir dels següents tastets formatius dirigits al vostre claustre:

Àmbit digital:
– Bookcreator
– Quizziz
– Edpuzzle
– Tens el teu mòbil protegit?

Àmbit metodològic:
– Enriquiment competencial (Com enriquir competencialment una tasca d’aula).

Àmbit lingüístic:
– Maleta Suports Narratius (com crear material i suports a la narració).
– Com preparar i realitzar una bona exposició oral per part de l’alumnat. (Per realitzar una bona exposició oral i que els qui escolten no s’avorreixin, no n’hi ha prou amb dominar el PowerPoint. Us presentem alguns consells i estratègies que us ajudaran a realitzar bones presentacions en diferents contextos i que podreu transmetre al vostre alumnat quan hagin d’exposar).

Organització de centre:
– Dinàmiques d’equip: propostes per dinamitzar les reunions o trobades d’equip, fomentar el treball cooperatiu i la comunicació entre docents.

Adreçats a:  Professorat en general (petit o gran grup) segons les característiques de la temàtica.

• El grup mínim serà el professorat d’un cicle.
  • Els formadors s’adaptaran a les necessitats de cada centre/grup
  • Els tastets seran presencials i/o virtuals.

Durada i horari: Una o dues sessions, d’1 a 2 h de durada, en funció del contingut del tastet. L’horari preferent és entre 9 i 14 h i entre 15 i 18 h, però ens podem adaptar a les necessitats del centre.

SOL·LICITUD
Caldrà fer, com a centre, una sol·licitud específica via correu electrònic a crp-badalona@xtec.cat, per a cada tastet que es vulgui realitzar, indicant el professorat que hi assistirà. Les sol·licituds s’atendran segons la disponibilitat dels formadors/es.