Students Awards 2020

mSchools Student Awards és un concurs i cerimònia de lliurament de premis que reconeix la tasca realitzada per alumnes i docents durant el curs escolar dins el programa mSchools i les seves diferents iniciatives.

Enguany, mSchools celebra la setena edició del concurs el dissabte 6 de juny a la Farga de L’Hospitalet.

Els participants poden presentar-se a concurs en les següents modalitats: App EducationMobile History Map i Scratch Challenge.

Us informem que ja estan publicades les bases del concurs mSchools Student Awards per poder participar heu d’implementar els materials durant el curs 19/20.

Hi ha tres qüestionaris, un per cada iniciativa on ens podeu informar si implementeu els materials  un referent a App Education, l’altre referent a Scratch Challenge i el darrer per el projecte Mobile History Map

1. App Education: la proposta va adreçada a l’assignatura de Tecnologia de 3r d’ESO, d’Informàtica de 4t d’ESO i Cicles Formatius de grau mig i superior de les famílies d’Informàtica, Arts Gràfiques i Administració-Comerç. Els materials  de 3r i 4t d’ESO (català i anglès) i de Cicles formatius de grau mig de la família d’Informàtica han estat reorganitzats i revisats recentment amb una actualització important, incloent l’avaluació competencial. Tots els materials són a la vostra disposició en forma de curs Moodle descarregable a alexandria.xtec.cat.

2. Scratch Challenge: Cicle Mitjà i Superior de Primària i als primers cursos de l’ESO. S’estructura en materials modulars, d’una durada de 12 sessions cada mòdul, on els alumnes han de resoldre reptes al voltant de la programació amb Scratch. Els materials (tant els dels alumnes com els dels professors) són a la vostra disposició en forma de web Nodes per al treball directe o descàrrega i instal·lació a l’espai Nodes de centre.

3. El Mobile History Map és un projecte de georeferenciació que permet treballar el territori amb tecnologia digital, basat en l’aprenentatge servei per donar a conèixer a la ciutadania el patrimoni natural i cultural de Catalunya. En aquest projecte hi pot participar tot l’alumnat de d’ensenyaments formals i no formals. En el web principal del MHM es troba, tant el registre per accedir a la plataforma, com la interfície i mapa per localitzar els punts ja creats, per crear-ne de nous, o crear escenaris. Com a novetat aquest curs, en una propera actualització de la plataforma, trobareu l’opció de gamificar els Jocs de Preguntes incentivant l’interès en el coneixement dels elements patrimonials per la seva vessant lúdica.

Podeu fer-nos arribar qualsevol consulta a l’adreça de correu mschools@xtec.cat

mSchools Student Awards és un certamen que premia la tasca que duen a terme els alumnes dins el programa mSchools, reconeguent la feina desenvolupada pels participants dels concursos App Education (3r i 4t d’ESO, Batxillerat i cicles formatius), Mobile History Map (Primària i Secundària) i Scratch Challenge (3r, 4t, 5, i 6è Primària; 1r i 2 d’ESO).

Us animem a participar-hi inscrivint-vos a partir del 28 d’abril del 2020.

Per més informació, cliqueu AQUÍ.