Sisena edició de la ROBOCAT 2022

L’associació El Racó dels Robotaires us convida a participar a la ROBOCAT 2022, la sisena edició del Campionat de Robòtica de Catalunya, que s’ambienta en la temàtica dels Castellers. Tota la informació sobre el repte la trobareu en el següent enllaç.

La missió de la ROBOCAT és impulsar un campionat de robòtica de programari i muntatge lliures, assequible, sostenible i de difusió del patrimoni cultural, natural i artístic de Catalunya, amb l’objectiu de desvetllar i ampliar l’interès i les vocacions científiques, tecnològiques, en enginyeria i matemàtiques en infants, joves i adults.

Les inscripcions a la ROBOCAT 2022 estaran obertes fins el dia 13 de febrer de 2022. El període d’inscripcions als programes de beques Noies ROBOCAT i ROBOCAT Inclusiva també finalitzarà en aquesta data.

La ROBOCAT 2022 comptarà amb quatre fases territorials i una Gran Final, en la què hi participaran els equips millor classificats en les fases territorials.

Fases territorials

• ROBOCAT Girona 2022: diumenge 24 d’abril de 2022 a l’Escola FEDAC Sant Narcís. Coorganitza: Escola FEDAC Sant Narcís
  • ROBOCAT Mataró 2022: divendres 29 d’abril de 2022 al TecnoCampus Mataró. Coorganitza: Xnergic i TecnoCampus Mataró
  • ROBOCAT Barcelona 2022: dissabte 7 de maig de 2022 a l’Escola Daina-Isard. Coorganitza: Escola Daina-Isard.
  • ROBOCAT Terres de l’Ebre 2022: diumenge 8 de maig de 2022 a l’Escola Mestre Josep Roncero i Pallarès. Coorganitza: Escola Mestre Josep Roncero i Pallarès, i Iosferic.

La Gran Final es celebrarà el dissabte 14 de maig de 2022 a l’Escola Els Estanys de Platja d’Aro. Coorganitza: Escola Els Estanys.