ROBOCAT Noies & ROBOCAT Inclusiva 2022

Suma’t a la generació de talent femení de la ROBOCAT

L’associació El Racó dels Robotaires posa en marxa Noies ROBOCAT amb l’objectiu de fomentar les vocacions STEM entre les nenes i noies de fins a 18 anys a través d’un programa de beques atorgades a centres educatius, empreses, entitats i particulars que vulguin participar en la ROBOCAT, El Campionat de Robòtica de Catalunya. El programa s’implementarà des de l’edició 2021-2022.

Des de la ROBOCAT creiem amb la importància de refermar el nostre compromís perquè les nenes i noies cursin carreres STEM. Considerem fonamental despertar l’interès de les nenes i noies per a la ciència i la tecnologia des de ben petites. Els estereotips de gènere poden impedir que coneguin la seva vocació en les disciplines de l’àmbit cientificotecnològic.

Les nenes i noies d’avui són les científiques, matemàtiques, enginyeres del demà. La tecnologia i la ciència necessiten de tot el talent. Per aquest motiu és fonamental que tots els joves s’apropin en condicions d’igualtat a la robòtica i a la tecnologia.

La ROBOCAT Inclusiva per a democratitzar la robòtica arreu!

L’associació El Racó dels Robotaires posa en marxa la ROBOCAT Inclusiva amb l’objectiu de fomentar les vocacions STEM de forma inclusiva entre l’alumnat de centres educatius de màxima complexitat, centres educatius de complexitat alta, centres educatius ubicats en zones escolars rurals, entitats socials, i persones vulnerables i amb risc d’exclusió social. El programa consistirà en una sèrie de beques atorgades a escoles, instituts, entitats, institucions i particulars que vulguin participar en la ROBOCAT, el Campionat de Robòtica de Catalunya, a partir del curs 2021-2022.

El nou lloc web de la ROBOCAT ja està disponible! Compta amb un disseny renovat i un munt de noves funcionalitats, com per exemple la possibilitat de realitzar la inscripció en línia de manera ràpida i senzilla.
Quan estigueu inscrits també us permetrà accedir a la comunitat en línia per veure els missatges, publicar dubtes o pujar contingut multimèdia.