Publicades les bases dels mSchools Awards 2024

S’han publicat les noves bases per participar en els mSchools Awards 2024. En aquesta edició, s’incorporen canvis significatius en les diferents modalitats de participació:

S’inclou una nova modalitat que premiarà els projectes elaborats des dels centres amb les plaques programables micro:bit, Arduino o ED1.

La temàtica general del Concurs posa l’èmfasi un cop més en l’ús de les tecnologies digitals com a element transformador per assolir una millora de l’entorn, de les persones i la societat. És per això que el contingut dels projectes enguany haurà de donar resposta als reptes vinculats a un dels següents quatre eixos:

·         Eix 1: Benestar emocional i social

·         Eix 2: Art i creativitat per la cohesió, integració i transformació

·         Eix 3: Ciutadania democràtica i consciència global

·         Eix 4: Llengua, cultura i diversitat

També hi ha canvis en els materials que cal lliurar en la presentació del projecte; s’inclou un vídeo explicatiu i un pòster divulgatiu.

Els centres interessats hauran d’inscriure’s i entregar els projectes del 8 d’abril al 6 de maig de 2024 a través de la pàgina mSchools.