Programes escolars de fruita, hortalisses i llet

Us informem que ja està oberta la sol·licitud de participació de centres escolars als programes escolars de fruites, hortalisses i de llet. Aquestes dues propostes permeten als centres educatius, públics i privats, que imparteixin 2n cicle d’educació infantil i primària rebre gratuïtament fruites, hortalisses i llet per al consum dels nens/nenes a l’hora d’esmorzar o berenar dins del recinte escolar.

Ambdós programes tenen com a missió afavorir la salut dels infants i promoure el consum de fruites, verdures, fruita seca, llegums, aigua i joc actiu, així com donar a conèixer el paper de la llet com a aliment important (o de consum diari) dins d’una alimentació variada i saludable, i de les seves propietats nutricionals.

La sol·licitud es podrà fer del 4 d’octubre al 3 de novembre de 2023, ambdós inclosos, a través del següent enllaç: