Plataforma eTwinning i activitat formativa d’iniciació

El portal eTwinning és una plataforma europea que permet a docents i alumnat entrar a formar part de xarxes en línia de treball col·laboratiu entre centres d’Europa (eTwinning) i altres països col·laboradors (eTwinning Plus).

Davant de la situació actual de tancament perllongat dels centres educatius, des del Servei de Llengües Estrangeres i d’Origen ens arriba el document enllaçat AQUÍ.

A més a més, donada la situació actual de confinament, el Servei de Llengües Estrangeres i d’Origen posa el següent curs a disposició del professorat.

Formació telemàtica eTwinning: T’agradaria conèixer les opcions que ofereix la plataforma eTwinning per a l’aprenentatge del teu alumnat? Voldries treballar amb un altre centre europeu o d’altres adscrits al programa? Saps què és eTwinning? Inicia’t a l’eTwinning amb el següent curs telemàtic!

8000340542 Obrim un projecte eTwinning

Objectius: Conèixer la plataforma, aprendre a dissenyar projectes senzills i cercar futurs socis per als projectes

Certificació: 15 hores de formació

Formador: Florenci Sales

Calendari: 01/04/2020, 03/04/2020, 15/04/2020

Horari: 16:00 h – 19:00 h

Es precisa d’una bona connexió a Internet per poder seguir les tres sessions en línia.

Inscripcions fins al 29 de març de 2020 a http://xtec.gencat.cat/ca/formacio/info-general/cercador-activitats/

Cal entrar el codi de l’activitat (8000340542). Per a qualsevol dubte o aclariment, podeu adreçar-vos a  eTwinning@xtec.cat