Participa a la Codeweek 2018!

Com cada any aquest 2018 també se celebra la codeweek. Com cada any, també, us animem a que afegiu totes les activitats que feu relacionades amb la programació i la robòtica al web de la codeweek.

Aquest any la Comissió Europea està especialment interessada en l’àmbit digital i s’ha proposat com a repte (ha proposat a tots els docents) que l’any 2020 el 50% dels centres europeus participin a la codeweek:

D’altra banda, i amb el mateix objectiu, s’ha creat la figura del Leading Teacher, docents implicats en la programació a les escoles i amb empenta per promoure-la amb altres docents. Us animem a optar-hi via aquest enllaç, la idea és que hi hagi uns 30 a cada país participant.

Recordeu que hi podeu afegir qualsevol activitat que feu durant el curs relacionada amb la programació i la robòtica:
  • no cal que es dugui a terme exclusivament durant la setmana de la programació
  • pot ser l’activitat docent que duguis a terme setmanalment amb els vostres alumnes
  • podeu afegir-hi les diferents activitats que dueu a terme amb diferents grups d’alumnes
L’altra iniciativa relacionada, a nivell europeu, és la European Robotics Week, a la què també us animem a afegir-hi les activitats que feu al vostre centre.