Novetats – Plataforma Europea d’Educació Escolar

Com ja sabeu, des del 30 de setembre, les plataformes: www.etwinning.net i www.schooleducationgateway.eu han deixat d’existir i el seu contingut s’ha migrat a la nova plataforma europea d’educació escolar: https://school-education.ec.europa.eu/en. Malauradament, a causa d’aquesta migració de dades, algunes funcions encara no estan operatives. Aquí els temes més destacats:

Registres:
Una de les incidències més greus és que fins ara no s’han pogut validar els registres a la nova plataforma europea. Per resoldre aquesta situació s’està establint un nou protocol de validació. Ho estem gestionant directament des del correu del SLEO (etwinning@xtec.cat), fins que la nova plataforma estigui plenament operativa. Estem enviant les peticions de validació de projectes a les direccions, per una banda. Un cop tinguem el llistat dels registres dels usuaris, procedirem la seva validació de la mateixa manera.

Segells:
Qui vulgui sol·licitar el Segell de Qualitat Nacional s’ha d’esperar que aquesta opció estigui implementada a la nova plataforma. Qui ho va sol·licitar al mes de setembre a l’antiga plataforma i no hagi rebut l’avaluació corresponent ho ha de tornar a sol·licitar des de la nova plataforma quan aquesta funcionalitat estigui operativa.

Contactes:
Cal crear noves llistes de contactes (aquestes llistes no migraran). Esperem que la cerca de contactes a la nova plataforma funcioni correctament ben aviat.

Twinspace:
Encara no s’ha completat la migració de TwinSpaces de projectes i grups eTwinning, per la qual cosa no es pot accedir a tots els continguts.

Més informació i assistència:

Us convidem a llegir el document de preguntes freqüents, actualitzat a 26 de setembre i el document de novetats publicat el dia 3 d’octubre. Per qualsevol altre problema, estem a la vostra disposició al correu d’assistència del SLEO a Catalunya: etwinning@xtec.cat o directament a assistència del SNAasistencia.etwinning@educacion.gob.es