Ja és aquí la Mobilona 2023

El dimecres, 22 de març de 2023 se celebrarà la 6ª edició de la Mobilona.

La diada de l’educació viària de Badalona es duu a terme des del 2018.  Aquesta activitat ideada per la Comissió del Pla de Seguretat i Educació Viària de Badalona, (vinculada a les activitats que desenvolupa la Unitat d’Educació Viària de la Guàrdia Urbana a les escoles de la ciutat) va néixer amb l’objectiu d’afavorir l’adquisició de competències i el coneixement entre els infants dels drets que tenen com a vianants, passatgers de vehicles o conductors/es de bicicletes. Alhora vol fer pensar en les mesures i les actituds que cal prendre i tenir per caminar o desplaçar-se en vehicle per la ciutat d’una forma segura i tranquil·la.

Durant aquesta jornada, l’alumnat de 3r de primària de les escoles representades en la Comissió (Les Ciències, Lestonnac, López Torrejón, Rafael Alberti, Mare de Déu de la Salut, Miguel Hernández, Pere de Tera i Turó d’en Caritg) realitzen una gimcana, visitant els diferents estands que preparen les entitats que formen part d’aquest grup de treball.

D’aquesta manera, l’alumnat dels diferents centres podran trobar-se en un espai obert, idoni per a la celebració d’aquesta jornada tan especial, i on totes les entitats que participen en la Comissió podran dur a terme els seus tallers, destinats a contribuir en l’educació viària de les nenes i els nens de Badalona.