Mobile Learning Awards | Programa mSchools

Des del Departament d’Educació en el marc del programa mSchools us convoquen al Mobile Learning Awards estan cercant centres amb projectes de transformació digital Educativa.

Des del Centre de Recursos Pedagògics animem a tots els centres de primària i secundària a presentar els vostres projectes de centre i us agrairem que ens ho feu saber per tal de poder fer l’acompanyament conjuntament amb Serveis Territorials.

Qui pot participar?
· Centres educatius de Catalunya, formalitzat per la direcció del centre i una persona de l’equip impulsor del projecte.
· AMPAs/AFAs de centres educatius de Catalunya, formalitzat pel representant de l’AMPA/AFA.

Quin és l’objectiu del concurs?
Reconèixer i premiar els projectes de transformació digital Educativa de centres educatius de Catalunya.
Els projectes poden fer incidència a una o més àrees següents:

● Desenvolupament professional
● Ensenyament i aprenentatges
● Lideratge i governança
● Col·laboració i treball en xarxa
● Continguts i currículums
● Pràctiques d’avaluació

Consulta aquí la proposta completa de marc de transformació digital Educativa de centre.
Necessites inspiració? Consulta aquí els projectes guanyadors dels MLA 2018.

Quan i com fer la inscripció?

· Fins l’11 de febrer de 2019: lliurament de projectes mitjançant el formulari d’inscripció ja disponible.
· 28 de febrer de 2019: exposició dels projectes guanyadors i lliurament de premis en el marc del Mobile World Congress 2019.

Vols més informació?
Consulta aquí les bases completes del concurs.

Per a qualsevol dubte, envia un correu a mschools@xtec.cat