Maleta ExpressArt

Voleu treballar l’art contemporani amb els vostres alumnes?

Al CRP teniu un material que us pot servir de gran ajuda per desenvolupar propostes pedagògiques amb l’ajuda de materials (objectes tridimensionals, imatges i textos) guardats en una caixa: la maleta pedagògica ExpressArt-Museu Portàtil. Aquesta maleta va ser elaborada pel MACBA i es complementa amb una posterior visita al museu.

Tant alumnes com  mestres podreu gaudir de les obres i establir un diàleg partint de la pròpia experiència i estimulant el respecte i l’interès per l’art com a mitjà d’expressió, joc, representació i experimentació. També podreu desenvolupar la presa de consciència dels infants sobre la seva pròpia capacitat d’expressió i que la desenvolupin lliurement, minimitzant imposicions i restriccions, en la mesura que sigui possible, tot animant-los a utilitzar alguns dels elements o procediments que fan servir els artistes.

Aquest projecte permet plantejar algunes qüestions sobre l’art contemporani lligades al contacte directe posterior amb les obres que formen part de la Col·lecció MACBA.

TUTORIAL:

PRÉSTEC

Podeu fer la reserva enviant un correu al CRP de Badalona crp-badalona@xtec.cat o bé telefònicament al 934 60 22 26, indicant les vostres dades (nom i centre) i les dates que us interessa la maleta.