IX Premi de Comunicació Científica Audiovisual: X(p)rimenta 2019

X(p)rimenta s’adreça a professors i alumnes de primària, ESO, batxillerat i cicles formatius. Es tracta de filmar un experiment senzill en vídeo amb l’objectiu d’il·lustrar algun principi científic o tecnològic interessant. Els vídeos han de ser de durada curta (3  minuts) i cada grup escolar pot participar amb diversos vídeos.

Es concediran tres Premis als millors vídeos presentats, un per a cada categoria (Primària, Secundària, i Batxillerat-Cicles formatius).

El termini es clou el dia 10 de maig de 2019.

Més informació

X(p)rimenta 2019 és una iniciativa de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació i de l’Associació Catalana de Comunicació Científica, i enguany compta amb el patrocini de Turalcat (Confederació del Turisme Rural i l’Agroturisme de Catalunya)  i amb el suport de l’Associació  Pendulum, el MMACA i els CCiTUB (Centres Científics i Tecnològics de la Universitat de Barcelona), així com amb la col·laboració de L’Obra Social “la Caixa”.