IX Jocs Florals Escolars de Catalunya

El Departament d’Educació convoca els IX Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia en infants i joves de sis a divuit anys. Us adjuntem les bases. Com podreu veure hi ha diferents categories de participació per a Educació Primària i Educació Secundària.

Disposeu d’un recull de recursos i eines a la mateixa web que podeu fer servir (Araescric, El gust per la lectura, Posseir la poesia…).

Volem destacar la categoria H del conte il·lustrat. Està adreçada a tot l’alumnat de primària. El propòsit és promoure la creació literària potenciant el treball interdisciplinari des de l’àmbit lingüístic, l’àmbit digital i l’àmbit artístic.

En el blog Conte audiovisual il·lustrat  podeu trobar una proposta i un llistat de recursos d’àudio i vídeo.

Totes les categories de primària són col·lectives i han de participar, com a mínim, tres alumnes. A partir d’aquest nombre, cada centre educatiu pot decidir el total d’alumnat que elaborarà el treball.

Us animem a participar en aquesta edició. Més endavant us facilitarem més informació.

AQUÍ podeu arribar a l’enllaç on podreu trobar les bases de l’edició d’enguany.