Inscripcions Obertes! Concurs de webs i apps al Punt.Cat

Ja us podeu apuntar a la nova edició de Webs al punt .cat, el concurs de pàgines web i apps per a centres educatius de tot el territori de parla catalana que organitza la Fundació puntCAT.

El concurs promou la creació de webs per a alumnes de 5è i 6è de Primària, ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitja i Superior.

A la categoria d’Aplicacions Mòbils, podran participar alumnes de Batxillerat, Cicles Formatius de Grau Mitjà i Cicles Formatius de Grau Superior.

Els grups de nois i noies que hi participen han d’estar tutoritzats pels seus professors en el seguiment del projecte. Molts de vosaltres ja hi haureu participat però pels que encara no ho heu fet, aquí podreu trobar alguns dels vídeos de presentació del concurs.

La inscripció està oberta fins al 15 de gener del 2018 i els Webs i Apps hauran d’estar acabats el 15 de març. Animeu-vos a participar-hi!!

Més informació…