Inauguració DENIP 2022

Benvolguts/des,us informem que avui, dia 26 de gener de 2022 a les 18 h, s’inaugurarà l’exposició de construccions del DENIP 2022 al CC Màgic que podreu visitar fins el dia 20 de febrer. Hi han participat les escoles Betúlia, Folch i Torres, Joan Coret, Joan Llongueras, Lola Anglada, Mercè Rodoreda, Miguel Hernández, Minguella i Pau Picasso a partir d’una proposta artística realitzada per l’artista Glòria Vives Xiol.

El llenguatge plàstic a l’escola, a part d’un llenguatge expressiu indispensable, és una eina de trobada. Un recurs per abordar temàtiques des d’una mirada diferent. Per això l’utilitzem per vivenciar els valors del Dia de la Pau a les escoles. Des d’aquesta mirada, s’ha utilitzat el procés artístic per treballar la gestió dels conflictes i les necessitats de l’individu dins el grup. Fomentant dins la dinàmica, la cultura de la pau. La proposta d’enguany s’inicia amb una recerca creativa individual que culmina en un treball de grup. Previ al moment creatiu es va treballar la cultura de la pau experimentant de manera vivencial les injustícies de recursos que presenta el món que habitem i buscant de manera activa respostes de diàleg.