III Jornada de museus i biblioteques escolars

III-Jornada-Museus-Biblio-16x9

Des de l’Institut de Ciències de l’Educació de la UdL, l’equip ICE de Museus i biblioteques escolars (MiBE) us convida a la seva tercera jornada formativa, que té com a finalitat, d’una banda, donar a conèixer la tasca desenvolupada per les membres del grup durant el curs 2021-2022 i, per l’altra, realitzar una formació sobre laboratoris de lectura i l’ús d’objectes dins d’aquests.

Les sessions que configuren la jornada estan pensades pel personal docent o en formació (de nivells educatius infantil, primària, ESO, batxillerat i cicles formatius). D’igual manera, els pot ser d’utilitat a professionals d’educació en museus i centres patrimonials i a professionals de biblioteques vinculats a la Literatura infantil i juvenil.

DADES D’AGENDA

Horari: Les dues sessions començaran a les 17.30 h i finalitzaran a les 20.00 h. Es duran a terme de manera virtual. Totes elles contemplen una part de debat i intercanvi d’experiències.

En aquest enllaç hi trobareu el programa

Enllaç inscripció