Guia Didàctica de Turisme Escolar de la Reserva de la Biosfera

El dimarts 13 de desembre es va presentar la Guia Didàctica de Turisme Escolar de la Reserva de la Biosfera.

Es tracta d’una guia per a 3r cicle d’educació primària titulada “Pel Planeta, tu què fas? Petites accions GRANS canvis!”. Ofereix un total de 36 sessions ADAPTADES AL NOU CURRÍCULUM LOMLOE, estructurades en 3 unitats didàctiques basades en situacions d’aprenentatge.

L’objectiu de la guia és esdevenir en un document de referència adreçat a docents d’escoles que proporcioni contingut didàctic per conèixer i aprendre els valors i els recursos del territori a l’aula, i que, en paral·lel, suggereixi la realització de sortides o estades amb entitats o empreses acreditades per la marca de qualitat i sostenibilitat vinculada a la Reserva de la Biosfera.

Ara és l’hora de què pugueu conèixer la guia pel vostre compte. Veureu que està composta per una Guia Docent i pel Dossier de l’Alumne.

VOLS CONSULTAR LA GUIA? Descarrega-la en aquest enllaç! *

També disposeu de RECURSOS AUDIOVISUALS EN ELS QUALS S’EXPLICA COM UTILITZAR L’EINA. No dubteu a compartir-los amb companys/es i donar-los a conèixer a més gent!

ETS UNA ESCOLA? Mira aquest vídeo i coneix l’eina que us oferim! *

QUINA INFORMACIÓ CONTÉ LA GUIA DOCENT I EL DOSSIER DE L’ALUMNE? T’ho expliquem en aquest vídeo! *

Al web anirem mantenint actualitzat tot aquest material que posem a la vostra disposició. Podeu consultar-lo clicant en aquest enllaç.