Formacions Servei d’Orientació i USAV (unitat de violències)

Des de les dues unitats de la subdirecció, el Servei d’Orientació i l’USAV (unitat de violències), ens han informat que pròximament s’iniciaran aquestes formacions:

Servei d’Orientació Educativa i Participació de l’Alumnat:

Formacions USAV (enllaç INSCRIPCIÓ):

• 12 edicions de “I què fem amb qui exerceix la violència masclista?”, 5 h Persones destinatàries: personal docent
  • 25 edicions de “Les violències masclistes als centres educatius”, 5 h Persones destinatàries: equips directius, persones referents de coeducació i perspectiva de gènere i personal docent.
  • 31 edicions de “Protocols i actuacions en violències masclistes als centres educatius”, 5 h Persones destinatàries: equips directius, persones referents de coeducació i perspectiva de gènere i personal docent.
  • 5 edicions d’“Assetjament escolar: detecció i eines d’intervenció (Infantil i primària)”, 5 h Persones destinatàries: tutores/s de les etapes d’infantil i primària.
  • 5 edicions d’“Assetjament escolar: detecció i eines d’intervenció (secundària i postobligatòria)“, 5 h Persones destinatàries: tutores/s de les etapes de secundària i postobligatòria

Totes les formacions són telemàtiques.