Formació en programació i robòtica educativa

ESCOLA D’ESTIU juliol 2019. Inscripció oberta fins el 31 de maig.
Curs App Education: emprendre amb Apps

Curs els dies 1 i 2 de juliol de 2019 de 10 a 16 hores al Movistar Centre. Carrer de Fontanella, 2 (Barcelona).

L’objectiu del taller es realitzar el recorregut que segueixen els alumnes al llarg del projecte d’App Education per tal de proporcionar estratègies i metodologies que ajudin als nous docents a implementar-lo a l’aula. Al llarg dels dos dies del taller, es treballaran els continguts, de forma totalment pràctica, per tal d’interioritzar l’esperit del programa i les seves metodologies: Design Thinking, Agile, Lean Startup així com dinàmiques de desbloqueig.

L’estructura del taller és la següent:

1. Fase d’idees: descobrir oportunitats, conèixer l’usuari, generar idees i triar la idea definitiva.
    2. Creació del prototip: característiques del prototip en funció dels usuaris, eines de creació de prototip
    3. Programació de l’aplicació: App Inventor
    4. Comercialització de l’aplicació: Business Model Canvas
    5. Presentació del projecte: eines i estratègies de presentació oral

La inscripció està oberta a https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat/pls/soloas/pk_for_mod_ins.p_for_pre_cons_activitats?p_any=2018-2019&p_codi=9001360529

Cal que els participants portin ordinador portàtil i mòbil Android.

Curs Scratch

Curs els dies 9 i 10 de juliol de 2019 de 10 a 16 hores al CESIRE, Avda Drassanes 10. (Barcelona)

L’objectiu del taller és el treball pràctic amb Scratch seguint els materials de Scratch Challenge.

Al llarg dels dos dies es treballarà tant la programació com la interacció entre Scratch i les plaques, resolent reptes plantejats seguint la mateixa metodologia que els alumne i proporcionant estratègies i recursos per a resoldre’ls.

La inscripció està oberta a https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat/pls/soloas/pk_for_mod_ins.p_for_pre_cons_activitats?p_any=2018-2019&p_codi=9001370529

Cal que els participants portin ordinador portàtil