Formació en Competència Digital Docent A2

En el segon torn tenim previst oferir la següent activitat formativa: Formació Competència Digital docent, nivell A2

Es tracta d’un curs de nivell bàsic d’iniciació, que acompanya als participants a començar a posar en pràctica les seves competències digitals en situacions educatives reals, partint del marc de referència de la competència digital docent.
Té per objectiu adquirir les competències digitals docents relacionades amb el nivell A2 i vinculades a les àrees d’ensenyament-aprenentatge, continguts digitals, avaluació i retroalimentació, empoderament de l’alumnat, compromís professional i desenvolupament de les competències digitals de l’alumnat.

Si esteu interessats a assistir-hi, us recomanem que contesteu el test Selfie for Teachers que us indicarà el nivell actual de la vostra competència digital.

Per a més informació sobre aquesta activitat formativa, consulteu l‘enllaç o poseu-vos en contacte amb el CRP per correu o trucant al telèfon 93 460 22 26.