Experiència Fotogràfica Internacional dels Monuments #efim22

L’Agència Catalana del Patrimoni Cultural convoca la XXVI edició del concurs EFIM Experiència Fotogràfica Internacional dels Monuments. Es tracta d’un concurs de fotografia a través d’Instagram que té per objecte el patrimoni cultural català en totes les seves vessants i que, mitjançant el llenguatge de la fotografia, vol acostar els joves estudiants a aquest patrimoni i fer que el coneguin i el valorin.

Poden participar-hi els i les alumnes de tots els centres educatius de Catalunya, que estiguin cursant ESO, batxillerat o cicles formatius, que s’hagin inscrit durant el període de validesa de la convocatòria i que compleixin les condicions que es descriuen en les bases.

Informació  general

Enllaç a les bases i la inscripció al concurs.

La data límit per formalitzar la inscripció per part del centre és el 8 de maig i la data límit per a la publicació de les fotografies a Instagram per part de l’alumnat és el 22 de maig de 2022.

Es podrà participar en qualsevol de les dues modalitats descrites a continuació:

• MODALITAT 1: fotografies AL patrimoni. Es podran presentar a concurs fotografies fetes durant tot l’any 2021 i 2022 relacionades amb el patrimoni cultural català.
  • MODALITAT 2: fotografies AMB patrimoni. Es poden presentar a concurs fotografies o fotomuntatges (digitals o composicions de tipus manual) amb el patrimoni cultural català com a tema central. Es poden utilitzar imatges de patrimoni extretes d’antics viatges, llibres, catàlegs, postals, souvenirs, imatges digitals, etc.

Totes les fotografies les haurà de supervisar i validar cada professor/a abans de que siguin pujades a la xarxa social.  Més informació