El programa ‘Arrelarreu contes’ a les biblioteques de Llefià i Lloreda

Com cada primavera el programa d’aprenentage-servei ‘Arrelarreu contes‘ arriba als centres educatius de primària i les biblioteques públiques de la ciutat. L’objectiu de l’Arrelarreu Contes és que els alumnes nouvinguts  de secundària siguin capaços d’explicar de manera dramatitzada i en públic un conte del seu país d’origen.

Enguany hi participen alumnes de l’Institut de Badalona, Institut Ventura Gassol i l’Institut Pau Casals. Els alumnes explicaran els contes a les biblioteques de Llefià-Xavier Soto i Lloreda, a més de fer-ho als centres de primària Pau Picasso, Joan Miró, Miguel Hernández, Montigalà, Folch i Torres, Joan Coret, Alexandre Galí, Feliu i Vegués i Josep Carner.

PROGRAMACIÓ DE LES SECCIONS PÚBLIQUES A BIBLIOTEQUES

Dijous 24 de maig, 18h. Biblioteca de Lloreda, a càrrec dels alumnes de l’Institut Ventura Gassol

Dimarts 29 de maig, 18h. Biblioteca de Llefià-Xavier Soto, a càrrec dels alumnes de l’Institut de Badalona