Data del llançament de la nova plataforma d’Educació Escolar Europea

El dia 31 de maig del 2022 es preveu fer el llançament de la Plataforma Europea d’Educació Escolar.

A partir d’aquesta data, les plataformes School Education Gateway i eTwinning de la Comissió Europea se sotmetran a una renovació substancial que donarà lloc a l’única Plataforma d’Educació Escolar Europea, quedant tots els continguts i serveis disponibles en un únic lloc. A aquesta pàgina web trobareu preguntes i respostes més freqüentes sobre la nova plataforma.

Informació important:

1. Per poder accedir a la nova plataforma és imprescindible tenir un compte Eu Login, servei d’autenticació d’usuaris de la Comissió Europea. En aquest tutorial s’explica pas per pas com crear-lo.
  2. Per sincronitzar el compte de la nova Plataforma amb els comptes d’eTwinning o School Education Gateway, cal disposar de la mateixa adreça de correu electrònic a eTwinning, School Education Gateway i EU Login.

A l’article publicat a la web del Servei Nacional de Suport a eTwinning trobareu més informació.