Conferències: Dia de la ciència a les Escoles

Dins del marc de la 23a Setmana de la Ciència, el proper dimecres dia 7 de novembre, s’organitza el “Dia de la Ciència a les Escoles (La Ciència en primera persona)“, on més de 100 investigadors realitzaran conferències divulgatives de forma simultània a centres d’educació secundària d’arreu Catalunya.

Els centres que acolliran les conferències d’enguany són l’Institut Baetulo, amb la conferència “Retornant els fòssils a la vida” a càrrec d’Isaac Casanovas, investigador a l’Institut Català de Paleontologia; i l’Institut Enric Borràs, amb “Plasmodium vivax malaria: un viaje desde su biología hasta la búsqueda de herramientas para eliminarla“, a càrrec del Dr.Hernando del Portillo, investigador de l’Institut d’Investigació Germans Trias i Pujol.