Concurs Tísner de Creació de Jocs en Català

Aquest curs se celebra la vuitena edició del Concurs Tísner de Creació de Jocs de Català, adreçat als alumnes de 5è i 6è de primària de totes les escoles dels territoris de parla catalana. L’objectiu del certamen és que alumnes, mestres i escoles descobreixin la faceta lúdica i creativa de la llengua catalana creant el seu propi joc.

Els centres que entren dins el Pla d’Actuació Lingüística Integral de l’Eix Besòs podran disposar de dinamitzadors que contribueixin en el procés de creació dels jocs.

Durant el primer trimestre del curs està obert el formulari d’inscripció, que tancarà durant el mes de desembre. Alumnes i mestres tindreu temps fins a l’abril per presentar els vostres projectes i el 27 de maig se celebrarà l’acte de lliurament de premis. Per saber com va anar el lliurament de premis de l’edició passada podeu veure aquest vídeo. Les bases del concurs són aquí.

Per a qualsevol dubte sobre el concurs podeu enviar un correu a concursdejocs@plataforma-llengua.cat.