Com combinar una escola presencial i en línia el proper curs?

L’Edcamp Blended Learning Online és un espai digital obert a tothom de la comunitat educativa interessat a debatre i compartir sobre com implementar un aprenentatge híbrid (presencial i en línia) el proper curs. T’interessa?

INSCRIPCIÓ

Dia: 09/07/2020

Hora: De 17.00 h a 19:45 h

Arrel del repte “Escola presencial + en Línia” de la crida “Obrim l’Educació” i del webinar “Com preparem el proper curs davant un escenari de nous confinaments?“, un grup de persones ens vam sentir molt atretes pel Blended Learning i amb moltes ganes de seguir parlant i compartint aprenentatges, recursos i molt més sobre el tema!

D’aquí neix l’Edcamp Blended Learning Online, un espai digital obert a tota persona de la comunitat educativa interessada a debatre i compartir sobre el Blended Learning i com implementar un aprenentatge híbrid (presencial i en línia) el proper curs amb els alumnes docents, o en altres moments i amb altres persones.

Informació relacionada:

Orientacions per a un escenari de possibles confinaments recurrents
Propostes pràctiques i específiques per a la presa de decisions als centres educatius sobre com afrontar el proper curs.

Consulta’l

Com preparem el proper curs davant un escenari de nous confinaments?
El curs vinent pot ser una oportunitat per posar en pràctica el que s’ha après i per planificar-lo tenint en compte diversos escenaris de presencialitat i virtualitat.

Mira el vídeo!