Cinema, memòria, pau i drets humans

El cicle Cinema, memòria, pau i drets humans de Filmoteca per a les escoles ofereix sessions cinematogràfiques gratuïtes a centres educatius amb l’objectiu de fomentar la reflexió a través de l’encontre entre el cinema i els moviments de transformació social.

Les sessions estan adreçades a alumnat de secundària, batxillerat i cicles formatius. Aquestes despleguen activitats pedagògiques associades al visionat de curtmetratges i fragments de pel·lícules que permeten abordar qüestions vinculades a la memòria democràtica, la cultura de pau i els drets humans des d’un punt de vista audiovisual. Cada cita compta amb la presència d’interlocutores i interlocutors provinents d’entitats que treballen a peu de carrer aquestes qüestions.

Com a mesura de resposta a la situació sociosanitària actual els centres educatius poden sol·licitar la realització de les sessions en el mateix recinte escolar en dates a convenir.

Més informació AQUÍ