Cicle xerrades Servei comunitari

El Servei Comunitari és una acció educativa per desenvolupar la competència social i ciutadana i té com a finalitat garantir que els estudiants, al llarg de la seva trajectòria escolar, experimentin i protagonitzin accions de compromís cívic, aprenguin en l’exercici actiu de la ciutadania, i posin en joc els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat. Els destinataris són l’alumnat de 3r i 4t d’ESO dels centres públics i concertats de Catalunya.

El Servei Comunitari requereix una actualització constant dels agents implicats, motiu pel qual, des del Departament d’Educació s’organitzen diferents accions formatives. En aquest cas és un cicle de xerrades que es duran a terme entre el 2 de maig i el 30 de maig. Hi poden participar les entitats i altres agents de Badalona que participen en accions de Servei comunitari, o siguin susceptibles de participar-hi.

Si és del vostre interès us podeu inscriure en aquest enllaç. La certificació només es farà si s’assisteix a tot el cicle de xerrades.

Programa del cicle de conferències.