Certamen de lectura en veu alta

Oberta la inscripció al XVII CLVA. Inscripcions fins el 16 de novembre. Aquest any amb novetats!

L’alumnat ha de llegir del llibre (en paper o digital), en lloc de llegir de fotocòpies, com es feia fins ara. Per tant, no s’enviaran els textos en PDF deu dies abans, si no que cinc dies abans s’indicarà quin fragment del llibre es llegirà. El dia de la semifinal o final es repartirà, per sorteig, quin fragment o pàgina toca a cada finalista.

No s’acceptarà la lectura de PDF en cap de les fases del Certamen. Cada finalista ha de portar el seu llibre (en paper o digital, sempre que sigui d’una font legal).

També hi ha canvis en les fases del concurs

En totes les fases, des de l’organització s’indicarà el fragment del llibre que cal preparar i el calendari de cada fase. En totes les fases, l’alumnat finalista ha de portar el llibre.

En la fase de la final territorial telemàtica –se’n faran deu, una per cada Servei Territorial d’Educació– caldrà acomplir les condicions perquè el vídeo sigui vàlid. Com en la fase anterior, un jurat especialitzat valorarà les lectures i decidirà qui és el o la guanyadora de cada categoria.

La Festa de la Lectura, a diferència de la final del Certamen tal com coneixíem fins ara, no és competitiva. Es tracta del lliurament de premis als i les guanyadores de les deu finals territorials, així com d’una mostra de lectura.

Trobareu tota la informació a la web XVII Certamen de lectura en veu alta