Badasport a l’ESO: Orientació a l’entorn de Sant Jeroni

El Seminari de professors d’Educació Física de Secundària engega una nova activitat adreçada als alumnes de 2n d’ESO de Badalona, dintre de la segona edició del programa Badasport a secundària.

Davant de l’èxit d’anteriors edicions del programa esportiu Badasport amb l’alumnat d’Educació Primària, el grup de mestres d’Educació Física de secundària va incentivar l’extensió del programa també a la secundària. Enguany, gràcies a la satisfactòria acollida que va tenir l’any passat la iniciativa per part dels alumnes de 1r d’ESO, l’han ampliat a 2n d’ESO.

Així doncs, el pròxim dijous 27 d’abril 830 alumnes de 10 centres educatius (Badalona 7, IE Baldomer Solà, Barres i Ones, Enric Borràs, Isaac Albéniz, Júlia Minguell, Pompeu Fabra, IE Rafael Alberti i l’IE Sant Jordi i Tiana) podran gaudir de la darrera activitat del programa: l’activitat d’orientació. Aquesta tindrà lloc a la Serralada de Marina, entorn del Monestir de Sant Jeroni de la Murtra, entre les 9 i les 13.30 h. L’activitat consistirà en diferents proves distribuïdes en 5 circuits on els alumnes hauran d’utilitzar el seu enginy per a aconseguir arribar al final.

El Badasport a l’ESO està organitzat pel Grup de mestres d’Educació Física de secundària, vinculat al Pla de Formació de Zona del CRP de la Generalitat de Catalunya i pels Serveis d’Educació i d’Esports de l’Ajuntament de Badalona.