5a edició de l’English Day a Badalona

Aquest dimecres, 12 de juny, i dijous, dia 13 de 9.45 a 12.30 hores, en el jardí del Centre Cultural l’Escorxador, sis-cents seixanta alumnes de tercer i quart de primària de disset escoles de Badalona participaran a l’English Day 2019.

L’English Day és una activitat lúdica i participativa que fomenta l’aprenentatge comunicatiu de la llengua anglesa (la tercera llengua d’aprenentatge a les escoles) a l’alumnat de 3r i 4t de primària amb l’objectiu de millorar la seva comprensió i expressió oral. A més promou la relació i l’intercanvi entre alumnes de diferents escoles.

La trobada i les activitats prèvies creen un espai comunicatiu en el qual l’anglès és la llengua vehicular que s’utilitza de manera activa, dinàmica i divertida, cosa que la fa més atraient pels alumnes i els motiva a millorar i a aprendre-la millor cada dia.

Les escoles que participen en aquesta edició de l’English Day són l’Artur Martorell, Badalona Port, Baldiri Reixac, Bufalà, Ítaca, Joan Coret, Joan Miró, Josep Boada, Llibertat, Lola Anglada, Margarida Xirgu, Mercè Rodoreda, Miguel Hernández, Montigalà, Pere de Tera, Planas i Casals, i Rafael Casanova.

Gràcies als i les mestres d’anglès de les escoles participants per la seva gran feina, es fa possible un any més l’English Day!