39è Concurs BBVA de Dibuix Escolar

Fins al 14 de febrer podeu participar en la 39a edició del Concurs BBVA de Dibuix Escolar!

El Concurs, convocat per la Fundació Antigues Caixes Catalanes (FACC), amb el suport de BBVA, té com a objectiu servir d’estímul per desenvolupar les habilitats i capacitats dels alumnes en l’àmbit del dibuix i la il·lustració, així com fomentar l’interès per la lectura en català mentre es treballa l’educació emocional.

A través del web www.fcaixescatalanes.cat podeu trobar tota la información de la convocatòria i els materials per poder participar (contes, bases, full de dibuix, full de participació i formulari d’inscripció).

El Patufet, La Caputxeta Vermella, Els Tres Porquets i la Rínxols d’Or, entre els protagonistes de l’edició d’enguany!

Sis contes de sempre, escrits per Júlia Prunés, ens parlen d’emocions, de la sobreprotecció, de la por i la valentia, de cooperació i d’estereotips, a més se sensibilitzar-nos sobre la importància de ser sostenibles i respectar l’entorn natural.

Al blog www.contesperaprendreaser.blogspot.com podeu trobar material i recursos proposats per l’autora, especialitzada en educació emocional, per treballar-los a l’aula.

Els premis:

– Les escoles opten a un suport econòmic, en funció dels reconeixements obtinguts pels seus alumnes, amb l’objectiu de valorar la tasca pedagògica realitzada des del centre.

– Els nens i nenes guardonats són convocats amb la seva família i mestres a un acte on se’ls fa entrega d’un regal, d’un diploma i del llibre editat amb els dibuixos premiats.

Per a qualsevol dubte, podeu adreçar-vos a concursdibuix@gmail.com