Nou procediment d’alta de correu @xtec

A partir del 24/04/2019 el procediment d’alta de correu @xtec ja es pot fer de forma telemàtica. Més informació…

Deixa d’estar operatiu el formulari antic que s’havia d’enviar per fax, correu postal o a altes@xtec.cat i que incorporava la signatura de validació per part de la direcció del centre.

Des del dia 24/04/2019 per a tramitar l’alta cal enviar el següent formulari en línia.

En aquesta tramitació se us demanarà una adreça de correu alternativa per a la gestió de l’alta i la generació/recuperació de la contrasenya. Aquesta adreça cal que sigui única i d’ús personal vostre, ja que el sistema no permet utilitzar la mateixa adreça per més d’un usuari.

– Caldrà que confirmeu l’adreça de correu alternatiu. Un cop confirmada, rebreu un missatge informant-vos que la vostra alta XTEC es troba pendent de validació per la direcció del centre.

– Cal que en aquest moment la persona amb funcions directives autoritzada us validi la petició des del nou aplicatiu de Gestió d’Usuaris XTEC (GUX). Rebreu un nou missatge a la vostra adreça de correu alternatiu tan bon punt s’hagi validat la petició.

– En el missatge d’alta se us facilitarà un enllaç d’un sol ús on us podreu crear la contrasenya del vostre compte. Un cop creada, ja podreu fer servir el vostre usuari.

Si en les darreres setmanes heu fet ús d’aquest protocol antic i encara no heu rebut al centre  la carta amb les credencials corresponents, us recomanem que torneu a fer la sol·licitud amb el nou protocol telemàtic.