Xerrades mètode científic i presentació oral

Novament us oferim per al curs 2022-2023 la possibilitat de passar pel vostre centre a realitzar les xerrades als vostres alumnes sobre La metodologia científica en el treball de recerca i/o La presentació oral d’un treball.

Aquestes xerrades es duran a terme presencialment entre els mesos d’octubre de 2022 i febrer de 2023, tindran una durada aproximada d’una hora i es realitzaran en horari de matí, de dimarts a dijous, preferentment  a primera  o darrera hora del matí.

Les sol·licituds s’hauran de fer durant el mes de setembre i l’assignació es farà per rigorós ordre de demanda en funció de la disponibilitat de les persones de la Comissió Organitzadora. Aquelles demandes que no es puguin atendre tindran prioritat el curs vinent.

Us preguem que les  xerrades per diferents nivells, les agrupeu el mateix dia, evitant-nos desplaçaments.

IMPORTANT: Màxim 2 presentacions per centre.

Les dues activitats van  destinades a l’alumnat i professorat de Batxillerat:

1r de Batxillerat:

·  La  metodologia científica en el treball d’investigació:  es presenta una investigació real des de diversos àmbits: històric, lingüístic, científic, etc

2n de Batxillerat:

·  Presentació oral d’un treball: explicació de com s’ha de comunicar un treball, estructura, elements lingüístics i paralingüístics, suport visual…

Per tal de sol·licitar  les xerrades, cal trucar  o enviar un missatge al CRP (crp-badalona@xtec.cat) especificant modalitat de la xerrada, dia i hora, nombre d’alumnes i nivell.