Taller: Tutorització i metodologia de treballs de recerca

Aquest taller està dirigit a professorat que tutoritza treballs de recerca. Enguany es posarà el focus en els treballs d’àmbit humanístic i social, sense excloure d’altres.
L’objectiu és facilitar a tutors i tutores recursos i estratègies per acompanyar el procés de recerca de l’alumnat. Per això, cal també que el docent entengui els múltiples significats de fer recerca, requisit indispensable per apropar la recerca a l’alumnat. Es tractaran diversos temes que seran útils per treballs de tots els àmbits.
Cada sessió es desenvoluparà amb una primera part de presentació dels continguts i una segona part d’activitats grupals i posada en comú. L’activitat formativa demanda disposició a una participació activa.

INSCRIPCIÓ

Lloc: CRP Ciutat de Sta. Coloma Gramenet
Rambla Sant Sebastià, 98-100 1r pis (Santa Coloma de Gramenet)
Es considerarà l’oportunitat de fer alguna sessió virtual.

Horari: 16 a 18 h

Calendari: