Presentació activitats educatives al port de Badalona

Badalona és mar, la vela és cultura. El Port com a recurs educatiu! Cada cop pensem més en el Port com a eina pedagògica, i a poc a poc suma actius per ampliar les possibilitats educatives del món de la nàutica. Un dels nous recursos és la Base de Navegants, la BDN, un poliesportiu nàutic, que proposa una tarda molt engrescadora per al proper dijous 25 de gener.

Dijous 25 de gener, de 17 a 18.30 h,  al Centre d’Activitats Nàutiques del Port de Badalona, l’equip de la Base de Navegants ha programat la presentació diferents programes que vinculen els valors de la pràctica de la vela esportiva i diferents iniciatives i activitats. Seran píndoles informatives i hi haurà el material exposat: les embarcacions.

-Programes Escola de Vela, a càrrec de la Base de Navegants (Frederic Bru i Albert Cunill)

• Activitats de dia
  • Programes de Continuïtat
  • Cicles formatius

-Escola Catalana de Vela, amb Inés Vizcarro, director de l’ECV

• Estàndards, metodologia, qualitat
  • Programes de Vela escolar

-Programa Barcelona World Race, amb Mireia Cornudella, de la Fundació per la Navegació Oceànica de Barcelona        BWR – FNOB

• Transversalitat del Programa educatiu

-La vela a les escoles, amb Elisabet Boix – Pla Català d’Esport a l’Escola, del Consell Català de l’Esport

• La vela: Ensenyament Significatiu

Per qualsevol ampliació d’informació, dubte, reserva, demanda de programa a mida, de xerrada al centre educatiu, el contacte és Frederic Bru, director de la Base de Navegants de Badalona, al telèfon 678 640 396.

www.labdn.cat/bdn