NOVA PROPOSTA PER A L’ESO: Jornades de Recerca d’ESO de Badalona

Com ja sabeu des de fa més de trenta anys es venen realitzant les Jornades Científiques d’Ensenyament Secundari de Badalona, en les quals alumnes de segon de batxillerat presenten els treballs de recerca que han realitzat.

Els darrers cursos hem tingut demandes de diversos centres per encetar un espai on els alumnes d’ESO també poguessin compartir aquelles experiències, projectes o treballs, tal i com es fa amb les Jornades Científiques. Per això aquest curs, des del Servei Educatiu i des de l’Ajuntament de Badalona s’ha decidit posar en marxa les Jornades de Recerca a l’ESO a Badalona, per tal que alumnes d’ESO puguin desenvolupar una presentació de qualsevol àrea o àmbit, que segueixi una metodologia científica (que parteixi d’un interès o d’una pregunta, que es formuli una hipòtesi, que es concretin les accions i recerques amb els experiments i les observacions que calgui, que es registrin, mesurin i analitzin els resultats i que es determinin unes conclusions).

Les primeres Jornades de Recerca a l’ESO a Badalona es faran el dimarts 31 de març, pel matí, al Museu de Badalona. Si esteu interessats en participar, heu d’omplir el formulari/s de les presentacions que vulgueu aportar (les adjudicacions es faran per rigorós ordre d’inscripció via formulari). Si voleu més informació, podeu visitar l’espai web de les Jornades de Recerca a l’ESO a Badalona

Per tal de resoldre els dubtes que puguin sorgir, fer aportacions donat que és la primera edició, podeu venir a la reunió que tindrà lloc el dimarts 18 de febrer a les 13 hores, al CRP de Badalona (Avinguda del Maresme 192, INS Eugeni d’Ors). Si us plau, confirmeu la vostra assistència a aquesta reunió per tal de poder disposar de l’espai adequat al CRP.