Nou espai al Nodes del CRP: Presentació oral i suport visual

Us presentem un nou espai a l’apartat Recursos al Nodes del CRP “Presentació oral i suport visual”. Aquests  recursos tenen l’objectiu de millorar l’oralitat i l’expressió oral formal.

Hi trobareu dues presentacions per poder ajudar al vostre alumnat a fer presentacions orals eficaces així com enriquir el suport visual de les presentacions. També podreu visualitzar els vídeos que poden servir de modelatge en les presentacions orals.

Cada dia, és més necessari parlar en públic, presentar-se, presentar projectes, argumentar opinions… És per això, que donar oportunitats al nostre alumnat per ser bons comunicadors i comunicadores esdevé un repte. Tenir en compte el llenguatge verbal i no verbal, mantenir l’interès de l’oient, persuadir, convèncer, motivar a qui t’escolta, augmentar l’autoconfiança i la tranquil·litat en dirigir-se a un públic, són habilitats comunicatives que s’han de desenvolupar. Parlar en públic requereix una habilitat comunicativa que s’entrena i s’aprèn. Cal conèixer els mecanismes de la comunicació oral, fer un bon entrenament i planificar bé la situació.

Esperem que aquest recull de recursos us siguin d’utilitat per aconseguir connectar amb el públic i transmetre el missatge eficaçment!